Biohorma

Krachten bundelen!

In de zomer van 2017 is de unieke samenwerking begonnen tussen Vullen of Voeden en het natuurlijke merk A.Vogel. Ontstaan vanuit de missie van beide partijen om Nederlander bewuster te laten leven en eten. De kick-off was de speciale, compleet herziene editie van het boek Vullen of Voeden en een energieke 360° campagne samen met Kruidvat.

De speciale editie met A.Vogel is uniek, omdat deze is verrijkt met de meest actuele bijdragen van prominente artsen en wetenschappers – zoals prof. dr. Erik Scherder en prof. dr. Leonard Hofstra – op het gebied van voeding, slaap, beweging, denksport en meer. En een uitgebreid interview met de tuinman van A.Vogel over de filosofie van het merk en hoe heilzame planten en kruiden je kunnen ondersteunen bij een bewuste leefstijl.

Het is een campagne geworden met een groot kwalitatief bereik door de inzet van onder andere Koffietijd, VI, BNR radio, landelijke huis-aan-huis advertentie, digitale nieuwsbrieven met recepten naar meer dan 100.000 lezers, SOME campagnes met unieke video’s van Wilfred&Wilfred en inzet van Social influencers met een bereik van meer dan 500.000 post views.

En ook volop aandacht bij Kruidvat. De promotie ‘bij 2 A.Vogel producten het gratis boek ‘Vullen of Voeden’ van Wilfred en Lili Genee kreeg veel aandacht door een grote advertentie in het magazine, veel POS materiaal op de winkelvloer met een grote display, sampling, radio, facebook en loyaltycard promoties.

Met veel energie en aandacht hebben de teams van Vullen of Voeden en A.Vogel bijna 50.000 mensen met deze speciale editie kunnen inspireren bewust te leven en te eten. En dit is nog maar het begin. Er is al weer voldoende inspiratie voor nieuwe gezamenlijke initiatieven!